PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Blog ini mengandungi Info Kucing, Tentang Kehidupan Kucingku, Resepiku Sendiri yang simple, Info-info Semasa dan Tutorial serta Sedikit Coretan Diriku

Totie Yang penakut

Dalam banyak-banyak kucing aku..Totie lah yang paling penakut.. dia takut pada bunyi-bunyi.. takut pada orang tak kenal.. Waktu adikku ingin mengambil pinggan di dapur..dan ketika itu Totie tengah kusyuk melabur di litter box yang aku letak di toilet berhampiran dapur..tiba adikku menjatuhkan pinggan tang!! Ketika itu Totie belum habis melabur dia berlari dengan sampah-sarap di bontotnya sampai ke ruang tamu di bawanya. Panas hati betul aku ketika tu..yela berterabur Totie bawa ta** ke ruang tamu... terpaksa la aku mop lantai... walau hatiku panas membara..tapi aku tak pukul pun Totie..cuma aku marah je Totie ni..
Time ni Totie berumur 2.5 bulan.. sangat-sangat lincah selalu buli Ucang

Kelincahan Totie kadang-kadang buat aku geram..

Waktu ni Totie dah menjangkau 5.5bulan.. inilah mainan kegemarannya..

Saat-saat terakhir aku snap picture Totie sebab dia akan di adopt pada onwer baru..
waktu ni dah 5.5bulan.. sangat gemuk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pasti My Cats Cyg Kamu!!

Secebis Rumusan

Blog ini diwujudkan kerana Oyen..iaitu kucing kesayanganku..kemudian Lolie muncul dalam hidup Oyen untuk menjadi ratu dan peneman Oyen. Lolie kucing kesayanganku yang kedua, Lolie juga sumber inspirasi blog ini dan juga logo serta banner blog ini. Namun kedua-dua mereka umur tidak panjang, Oyen pergi meninggalkan kami dahulu kemudian diikuti Lolie dan anak-anaknya pergi meninggalkanku. Mereka pergi terlalu cepat..mungkin Allah dah tentukan segalanya. Walaupun pada mulanya aku tidak dapat menerima kehilangan Oyen namun lama-kelamaan aku redha ketentuan-Nya. Oyen dan Lolie sentiasa dalam kenanganku. Nak baca lanjut tentang kedua mereka sila klik "Kucingku".

Komen Pelawat

Comment Box

Copyright© All Rights Reserved princesskittyku.blogspot.com