PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Blog ini mengandungi Info Kucing, Tentang Kehidupan Kucingku, Resepiku Sendiri yang simple, Info-info Semasa dan Tutorial serta Sedikit Coretan Diriku

Oyen Si Jantan Sombong


Sebenarnya Oyen kucing yang sangat manja tapi setelah umurnya 4 bulan.. kemanjaannya berkurangan dan dia tidak dapat menerima kehadiran orang baru ..contoh apabila Totie, Comot dan Lolie datang ke rumahku.. dia betul-betul tidak sukakan mereka sehinggakan mengambil masa untuk baik selama 2 bulan..sekarang ini Oyen dah mengjangkau 6 bulan tapi Oyen dan Lolie tak berapa mesra sebab Oyen selalu pukul Lolie..geram juga aku tengok keadaan ini berlarutan.. yela aku carikan Lolie untuk menjadi peneman Oyen tapi Oyen plak jual mahal..sombong sangat la Oyen ni..
Tengoklah Oyen ni..dialah raja di rumah aku

Oyen buat muka frust bila kena marah

Akhirnya Oyen lena dan dibuai mimpi

5 ulasan:

  1. sy ske color oren..cantik...sangat comel...

    BalasPadam
  2. dia xsbong..dia cuma cmburu je tu...

    BalasPadam
  3. thanks komen...tp color camni cepat kotorkan...

    BalasPadam
  4. nak tgok oyen.. tapi xleh bukak gambar la .. blank je

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke...tq...bgtahu...sy dh pun upload semula gmb lama oyen...

      Padam

Pasti My Cats Cyg Kamu!!

Secebis Rumusan

Blog ini diwujudkan kerana Oyen..iaitu kucing kesayanganku..kemudian Lolie muncul dalam hidup Oyen untuk menjadi ratu dan peneman Oyen. Lolie kucing kesayanganku yang kedua, Lolie juga sumber inspirasi blog ini dan juga logo serta banner blog ini. Namun kedua-dua mereka umur tidak panjang, Oyen pergi meninggalkan kami dahulu kemudian diikuti Lolie dan anak-anaknya pergi meninggalkanku. Mereka pergi terlalu cepat..mungkin Allah dah tentukan segalanya. Walaupun pada mulanya aku tidak dapat menerima kehilangan Oyen namun lama-kelamaan aku redha ketentuan-Nya. Oyen dan Lolie sentiasa dalam kenanganku. Nak baca lanjut tentang kedua mereka sila klik "Kucingku".

Komen Pelawat

Comment Box

Copyright© All Rights Reserved princesskittyku.blogspot.com